In Memorial



Lift Off, 2000-05-17- 2011-05-03 vila i frid älskad och saknad.

Kuslig så fort man förtränger och går vidare. Nu har det gått en vecka i mitt hästlösa liv, och visst fasiken är det något som saknas hos mig. Tomt och ensamt, man har varit så van att alltid planera in de dära timmarna och sysslorna i stallet så det är svårt att hitta nya rutiner. Har passat på att jobba en del. Skönt att hålla sig sysselsatt för att inte bli ständigt påmind. Kvar finns minnena och dom kommer att finnas kvar länge speciellt de från våra fina stunder <3


Min fina vackra Loffe...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Underbara och finaste Loffe! <3

2011-05-13 @ 15:30:42
URL: http://stallhallekila.blogg.se/
Postat av: Marianne

Tråkigt, jag beklagar verkligen, han har varit en kämpe och jobbat på fast det tydligen har tagit emot i kroppen på honom. Kram.

2011-05-18 @ 10:21:25
URL: http://www.stuterilight.se
Postat av: Lisa

Tack, ja med facit i hand har man nu kunnat förstå varför det har varit och gått som det har gått!

2011-05-18 @ 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0