Återbesöket

Några tusingar fattigare och en häst friskare! Så det ska vara när man är på veterinärbesök... Fick sällskap av bästaste Johanna Sjöberg som bistod med både bil, chaffis, skötare och sällskap! <3 Tur att jag har mina hjälpande flickor!!

Beskedet blev iaf nästan helt återställd, halv grad hälta kvar på båda frambenen helt frisk bak. Så nu ska han sättas igång fick lite lugnande med mig hem vilket uppsattas för jag har då inte tid att flyga ur sadeln nu inte! Vi passade på att kolla munnen och raspa tänder när vi ändå var på besök.. Varför inte skrapa ur de sista slantarna när man ändå håller på ;)

Vädret idag känns sådär lockande att gå ut till och ingen bil har jag att ta mig till stallet med. Det verkar som om det faktiskt lutar åt att ta bussen! Själv har jag inte åkt buss på 2 år och har ingen aning om hur det nya systemet fungerar så det kommer nog till att bli en upplevelse... not.

För att uppmärksamma och stressa er lite så är det faktiskt bara 8 dagar kvar till jul, har två julklappar kvar och lite små pyssel som ska göras och sen är jag redo! Det är mamma som ställer till det i år, kan inte komma på vad jag ska köpa, lutar i dagsläget åt en bok och.....?

Nu ska det pluggas muskler och latin! sedan ska pissvädret trotsas av mig och vovven!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0