Dagen före dopparedagen!

Vill börja med att önska er alla en riktigt god jul, imorgon kommer det säkert inte finnas något tillfälle för att blogga eller att sitta vid datorn så får passa på nu samtidigt som jag varvar ner efter dagens ståhej med en glas rött ;) Såå God Jul! Hoppas att ni får en mycket trevlig julhelg med god mat och trevligt sällskap =)

Nu går jag iaf på min julledighet. På 8 dagar så jobbar jag en! Helt underbart, tanken var att sticka upp till stugan och slappa samt åka lite skidor över nyår.. Men med tanke på hur kallt det är där uppe just nu (-36) så klarar jag mig bra hemma med dryga -10. Loffe måste ändå motioneras och vill inte slänga upp någon annan på tokstållen just nu ändå, trots lugnande får han lite fnatt titt som tätt, borde kanske öka doseringen något.
Bortsätt från två små spel blev det en ganska fin ridtur i kylan, månskenet glittrade helt underbart i snön!

Imorgon blir är det ett fullspäckat schema som vanligt... det blir till att hälsa på farmor som ligger på sjukhuset på morgonen, därefter till stallet, hem till kalleanka och bror som dyker upp med familj. Sen ska jag tillbringa resten av dagen med Elly.. Här ska busas!!! Inte träffat lillan på en månad så mycket att ta igen. Och om jag inte är för utsliten på kvällen kanske... kanske jag gör min andra bror sällskap till sjökanten på en liten krogrunda. Får bli en liten uppvärming inför juldagen då det blir havsbadet.

Så åter igen önskar jag er en mycket trevlig jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0