Gott nytt år!

Ser fram emot nästa år. Känns som om man är klar med detta, mycket har hänt, det har sannerligen gått både upp och ner! 2011 ska jag ta tag i saker igen, December har blivit ett dåligt avslut inte mycket som har gått vägen. Januari ska böckerna och pluggandes tas upp igen. Loffe ska sättas igång lite mer ordentligt nu hoppas att han håller. Vi har börjat med traven lite smått, han känns fin i steget luftig och jämn =)

Har fått ett litet dystert meddelande från Bolagsverket med. Dom godkände inte företags namnet PRO Equine Care för att de saknar särskiljningsförmåga.. Vilket menas att det inte räcker med verksamhetsbeskrivning utan att jag måste tillägga namn, fantasi ord, geografisk betäckning, ord eller siffer kombination. Så hur låter PRO Equine Care of Sweden? blir ännu längre men nu har jag ju vant mig vid PRO Equine Care och känns konstigt att ändra.

Nu ligger jag hemma och är sjuk, dagit på mig feber. Hoppas på att jag är återställd tills imorgon. Blir lungt hemma med trevligt sällskap!

Så gott nytt år på er allihopa så ses vi 2011 ;) Glöm inte era löften som man ändå inte klarar av att hålla. Mitt gamla återstår som vanligt, träna mer äta bättre.

Gott Nytt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0