Nystartad

Har fortfarande inte vant mig vid tanken att vara egenföretagare, ler varje gång jag säger det högt. Låter så absurt på något sätt... och roligt är det ju så =)

Så för er som inte är insatta har jag precis startat ett företag inom hästbranchen. Jag själv är elev på EquiCare och håller på att utbilda mig till Fysterapeut. Valt att "smygstarta" företaget redan nu då jag sett att efterfrågan har varit väldigt stor och kundkretsen ökat! Jätte roligt, verkligen!!

Namnet till företaget blev efter månaders av klurande och ångest PRO Equine Care, vänj er och bli inte förvånade när det dyker upp lite här och var ;)

Företagets affärsidé är att hjälpa hästägare att få friska sunda hästar, detta genom fysterapeutiska behandlingsmetoder och stor kunskap om de faktorer som styr och påverkar hästens liv och hälsa.

Det har varit en lugnare massageperiod det senaste, själv låg jag hemma med magsjukan förra veckan och nu märks det att det inte är långt kvar till jul, alla har massa små projekt och är mer upptagna på annat håll för att hinna klart. Blir åtminstonde en kanske två hästar i helgen och yttligare några i veckan som kommer. Finns fortfarande lediga tider för den som är intresserad, bara att höra av sig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0