Besked

Idag låg brevet på bordet när jag kom hem, så nu är det slut på väntan. Beskeden från Agria blev som jag trodde, dock inte vad jag hoppats på. A1 försäkringen täcker skadan men inte A2, så halva Livförsäkringen får jag ut. Så nu är det nästa tuffa beslut, hur, var, när??


Tur att man har fullt upp på jobbet iaf, där finns inte en enda chans till att tänka på något annat än det du har framför dig, nyöppning på Coop Extra Lysekil! Hur mycket folk som helst och det har gått kopiösa mängder med bananer, tomater, äpplen och godis! 2 dagar med dubbla pass och imorgon blir det troligtvis nån timma extra :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tur att det finns andra saker som håller en sysselsatt :)

Hoppas på fint väder imorgon så vi kanske kan få tummen ur och fota lite :)?

2011-04-16 @ 20:16:17
URL: http://stallhallekila.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag pratade med väderguden idag och han lovade att det skulle bli fint!! ;)

2011-04-16 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0