"Ledig dag"

Mina lediga dagar är inte så lediga längre som de kunde vara förr. Vet inte när jag hade en helt meningslös dag när jag bara kunde gå hemma i pjamas och skrota hela dagen sist!! Men va fasiken lever man för, inte är det för det iaf! Denna dag spenderade jag förmiddagen på klubben, det blev en sadelmall till thore och en provridning på nytillskottet Gamma. Betydligt trevligare än vad jag trodde, så går damen igenom besiktningen så kommer nog ridskolan få en fin häst såsmåningom. Sedan fick jag fin besök från uddevalla. Bror med fru och dotter var här, så det har busats på hög nivå! Bäst enligt elly var att åka rutschkana efter 15.e gången började dock faster att tröttna en aning, men INTE Elly inte! =D

För att avrunda dagen lånade jag brors bil och körde en tur till Dingle för att göra ett massagebehandling, hänt en del sen senste gången så nu fick jag gå på och massera spänningarna ordentligt, härligt med resultat!!

I söndags så passade jag och Jennie på att gå en promenad med Loffe i det underbara vår vädret som var! Jennie plåtade och ja å Loffe posade ;) tanken var att få några bilder på Loffe och mig ihop som jag ska ha till minne av honom. så förhoppningsvis blev det ett och annat bra reslutat...
Under promenadens gång trampade jag nästan på en orm (kopparödla tydligen) och jennie var inte sen på att kasta sig ner på backen med kameran i högsta hugg vilket resulterade i en ganska rolig situation som jag i min tur bara var tvungen att fota! :)


Jennie och ormen!! =)
Jennie fotar kopparödlor


Finaste Loffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0