Begravning

I söndags gjorde jag ett besök i Dingle, hjälpte en tjej med sin häst att hitta en passande sadel och så en massagebehandling på det. Blev ett lyckat besök hoppas att även ägaren blev nöjd! Ett lite klurigare fall, där hästen var väldigt sned och öm i muskelaturen. Men med lite tips och med rätt sadel tror jag allt att dom har kommit på rätt väg igen. Återbesök inom någon vecka för att behandla och se så att allt går åt rätt håll!

Passade även på att vara ute och plåta lite i det underbara vädret som var i helgen. Blev bilder från när jag Louise och hundarna tog oss en promenad ute på stångehuvud. Och senare fick jag även några vackra bilder från när jag masserar Loffe och Merlin. Tanken med bilderna är att visa på den kommande hemsidan, men ni kan allt få några smakprov redan nu =)

För övrigt har det varit en tung vecka, många tankar som snurrar i huvudet. Idag var det begravning för Farmor. Ledsamt men väldigt fint. Många minnen som kommer tillbaka från att man var liten... Vila i frid farmor, med mig för alltid <3

I väntan på besked från agria så går Loffe i hagen och myser med kompisarna, har mest för mitt eget samvete masserat och pysslat om honom lite extra. Men det känns konsitgt ändå. Van att alltid vara stressad och på väg till stallet för att spendera några timmar där. Tur att jag har Ann-marie, Ulf och barnen att fördriva lite tid med ist... :)








Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysiga bilder! Hoppas på fler snart :)

2011-04-13 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0