Tråkiga Besked

Vaknade i Torsdags morse och fich beskedet att farmor hade gått bort under natten. 91 år gammal, det var väntat då hon under det senaste halvåret varit inlagd på sjukhuset och i veckan som har gått har det vakats både under dagar och nätter. Tråkigt och ledsamt avsked när jag på morgonen gick upp för att säga adjö. <3

Dagen avslutades med ett långt besök på Åby hästklinik med Loffe där man efter många böjningar, bedövningar och nya röntgenplåtar hittade felet som magkänslan länge anat ligga bakom alla våra missöden. Han har en slags förslitning på vänster framkota som inte går att bedöva, behandla eller operera... inte konstigt att min lilla prins har haft ont och protesterat. Så nu finns det inte något mer jag kan göra för honom, så hans sista vekor hos mig kommer att erbjuda morötter och massage i mängder. Kommer att bli så tomt... <3










Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker du är stark! <3

2011-04-02 @ 17:00:42
Postat av: lisa

Tack gumman <3 och tack för att du var med mig, ovärderligt.

2011-04-03 @ 03:15:23
Postat av: Emma S

Vet hur jobbigt det är när man inser att det inte går längre och att man gjort allt... Tänker på dig! Kram

2011-04-04 @ 11:21:38
URL: http://www.stallgladje.n.nu
Postat av: Lisa

Tack Emma!

2011-04-05 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0