Sommnar

~

Nu har jag tagit mig själv i kragen en gång för alla och tvingat mig ner i studiematerialet, både igår och idag. Sommaren rusar bara iväg och det är inte långt kvar till september och slutprov. Ska jag klara av att bli certifierad och diplomerad Hästfysterapuet får jag allt ta och lägga på en rem! Det har varit väldigt lugnt med praktik hästar det senaste, bra iofs då jag spenderat många timmar på jobbet och försökt att njuta av sommaren så mycket som möjligt.

Gamma har fått 2 veckors ledigt. Först för att jag var bortrest och sen lyckades hon få en rejäl spark på bakbenet så med lite sårvård, massage och microströms behandlingar är vi nu igång igen.

Har även fått tillgång till de fina och härliga bilder som Jennie var snäll att fota på mig och Loffe strax innan han gick bort. ska skicka in dem för framkallning och göra ett fint kollage!

~



Kommentarer
Postat av: Jennie Josefsson

Jag tror du kommer fixa prov m.m. galant!

2011-07-25 @ 10:41:08
URL: http://stallhallekila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0