Akupressur

Så var denna helgen över den med. Tiden går så fasligt fort nu hinner verkligen inte med! I helgen har det varit hopptävlingar på Klubben, eftersom att jag jobbat har jag tyvärr varken kunnat hjälpa till eller titta på.  Fick iaf bidragit, sponsrat med ett presentkort till vinnaren av ponnyklassen 0.90m som vanns av Johanna Larsson och Eddie! Grattis =)

På jobbet har vi haft fullt upp, vi rear allt i hela butiken till 50% mest norrmän men även mycket svenskar som har tagit sig ut. De flesta storhandlar och är hel tokiga, mycket att vika och lätt köer till kassorna. Men det är roligt när det är lite press med =) Alla har varit på gott humör och riktigt peppade!! Detta var min sista jobbhelg på shopen så nu är det bara 3 dagar kvar och sen blir det jobb på Coop Extra, start den 28/3. Kommer sakna mina goa kollegor men hoppas på att de inte glömmer bort mig helt.

IKväll har jag fått in introduktion på nästa praktikföreläsning om 1½ vecka, vi kommer att få djupare in på sadlar och börja lära oss akupressur. Ska bli riktigt roligt och spännande att se hur det fungerar och påverkar hästarna. Känner mig riktigt taggad på att komma igång igen så imorgon ska jag spenadera min dag med att ha näsan i böckerna :)

På onsdag blir det Kick Off för nya jobbet. Jag och kollegorna på Coop ska till bokenäs och "mysa", blir mat och övernattning med andra trevligheter. Ska bli riktigt trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0