Nytt Jobb

Äntligen, plusgrader och härlig varm strålande sol! Skulle vilja befinna mig i Idre nu, skidåkning, solsken och afterski! Hoppas på att kunna klämma in en vecka lite senare i vår, någon skidåkning måste jag få hinna med.

Idag blir det uteritt med sällskap av Julia, Loffe har vilat i en vecka. Luften och motivationen försvann helt när den förbaskade halkan slog till förra lördagen plus en väldigt upptagen vecka med 2 sjukdagar så insåg jag att han lika väl kunde få en vecka ledigt. Men nu är det dags igen =)


har även fått ett roligt besked i veckan, nämligen blivit erbjuden jobb på nya Coop Extra här hemma i Lysekil vilket jag självklart tackat ja till! Så jag har drygt en månad kvar på Sportshopen vilket känns både tråkigt och spännande med det nya. De största plusen är att jag kommer att slippa långa bilresor och dyra bensinräkningar och förhoppningsvis med det kommer att få lite mer fritid över som jag kan lägga på plugg, häst och företag... kanske kan se till att få en lägenhet nån gång så att jag kan flytta ifrån päronen med :) Stora förändringar kommer det iaf att bli. Roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0